Sleurhutje - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Ton Roozen en Petra Dörr - WaarBenJij.nu Sleurhutje - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Ton Roozen en Petra Dörr - WaarBenJij.nu

Sleurhutje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton Roozen en Petra Dörr

02 Oktober 2010 | Nederland, Sittard

Vandaag hebben we een sleurhutje gekocht.
Bij een van onze eerste ontmoetingen sprak Ton de wens uit om te trekken met een caravan. Petra heeft in het verleden altijd een caravan gehad.
Gedroomd werd van "na ons pensioen, eerst een paar grote reizen"......
Maar als je dan een paar keer familie en vrienden doodziek uit een exotisch land ziet terugkomen, moet je toch bij jezelf te rade gaan of dat soort reizen wel zo verstandig zijn met onze gezondheid/leeftijd.
Dus keken we regelmatig op Marktplaats.
Een paar weken terug riep Petra: "dit is hem".
Na nog wat nadenken werd er contact gezocht met de adverteerder.
Een afspraak werd gemaakt (Bergen op Zoom is toch wel een eind!)
Het was liefde op het eerste gezicht. WAT een leuk hobbeltje.
Helaas konden we hem niet meenemen, we hebben nog geen trekhaak. Maar we deden een aanbetaling, kregen de kenteken papieren vast mee. Zo ook allerlei extra's: tafel, stoelen, doos met keukengerei.
30 oktober gaan we hem ophalen. Hij blijft dan lekker voor de deur om hem uit te soppen en steeds maar te bewonderen!!!
Op de foto's zijn de vorderingen te zien.